Wednesday, November 4, 2009

JUSMATE 5

aish..........
lame giler gamak xupdate blog akuh nih.... hahahh... bz gamak... yela.... bukan takat blog nih jer y aku ade... blog sci (pdhal brape lm xupdate pon)... blog techno (blog plg aku benchi)... blog resource (popo oh popo... awt gamak?)

skang nih oleh sbb da musim final exam.... n last paper 9hb nih... so aku ade free time slame 5hari... oleh sbb itu gak.. aku dcide nk update blog aku y dah lekang dek panas, lapuk dek ujan nih... huhuhuhu....

aku tidor td ptg... tdo ptg pas mkn... bgus sgt ank dara tdor pas mkn... sbb hobby aku nih lah aku rs aku da jd sedikit "BESAR"..... ces!!!! haram sguh... nape ler xde fenomena "mkn bnyk, tp x "besar" terjadi kat aku??? huhuhuhu... T_T

AKU BERTEKAD MASUK ELAUN NEXT SEM.........................

aku nk beli JUSMATE 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

azam aku utk tahun baru depan>.........................

dadadada.....


No comments:

Post a Comment